piątek, 9 sierpnia 2013

Violetta rozdarte serce - data premiery następnej książki.

Siema!! Oto data premiery następnej książki z Vilu w empiku to ta niedziela. Oto co jest napisane w empiku na tej stronie.

Autor:
Wydawca:Egmont Polska Sp. z o.o.
Okładka:miękka
Data premiery:2013-09-11
do góry
Zaledwie kilka tygodni temu przyjechałam do Buenos Aires, a moje życie zupełnie się zmieniło. Nie dość że zdobyłam nowych przyjaciół, uczę się muzyki i odzyskałam wspomnienia o mamie, to jeszcze zapisałam się do takiej szkoły jak Studio 21, co umożliwiło mi naukę śpiewu, który jest moją wielką pasją. Jednakże moje nowe życie jest bardziej skomplikowane, niż się tego spodziewałam. Mam zamęt w głowie od tych wszystkich awantur w domu, zadań w Studiu i rozterek w sercu rozdartym między Tomasem a Leonem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz