środa, 28 sierpnia 2013

Wywiad z nowymi postaciami drugiego sezonu z kotek.pl


Spotkaliśmy się z gwiazdami Disney Channel, żeby zapytać, co lubią robić w wakacje. Zobaczcie, co powiedzieli aktorzy drugiego sezonu serialu "Violetta": Carla Pandolfi grająca Esmeraldę, Diego Dominguez w roli... Diego, Valentina Frione - Jackie, Valeria Baroni jako Lara i Xabiani Ponce de León grający Marco.
Gwiazdy serialu "Violetta" i wakacjepoprzednie  1/5 następne

mat.prasowe
Gdzie jeździliście na wakacje z rodzicami, gdy byliście jeszcze dziećmi?

Carla Pandolfi: Ja jeździłam w góry Córdoba w Argentynie. Te góry są przepiękne, jest tam czyste powietrze, czysta woda...

Diego Dominguez: My jeździliśmy na północ Hiszpanii, ale ostatnio zmieniliśmy kierunek na jej południową część.

Valentina Frione: Disney World.

Valeria Baroni: Brazylia.

Xabiani Ponce de León: Kilka razy byłem w Disneylandzie. Często jeździliśmy też do Cabo San Lucas w Meksyku.

Wolicie góry czy morze?

Diego: Morze.

Valentina: Morze.

Valeria: Morze.

Xabiani: Morze.

Carla: A ja góry.

Lato czy zimę?

Carla: Lato.

Diego: Lato.

Valentina: Lato.

Valeria: Zimę.

Xabiani: Zimę.

Walizkę czy plecak?

Carla: Małą walizkę i zawsze mały plecak.

Diego: Walizkę.

Valentina: Walizkę.

Valeria: Walizkę.

Xabiani: Plecak.

Hotel czy namiot?

Carla: Obojętnie.

Diego: Namiot.

Valentina: Hotel.

Valeria: Hotel.

Xabiani: Hotel.

Gwiazdy serialu "Violetta" i wakacjepoprzednie  2/5 następne

mat. prasowe
Wolicie jechać na wakacje z kimś czy podróżować samemu?

Carla: Zawsze lepiej jechać z kimś.

Diego: Czasem wolę sam, ale częściej z grupą przyjaciół.

Valentina: Lubię podróżować z przyjaciółmi i rodziną.

Valeria: Zawsze jestem z przyjaciółmi.

Xabiani: Jestem towarzyski, dlatego wolę podróżować z przyjaciółmi albo rodziną, chociaż czasem lubię pojechać gdzieś sam.

Czy jest coś, co zawsze zabieracie w podróż?

Carla: Zawsze zabieram muzykę i grę.

Diego: Perfumy.

Valentina: Poczucie humoru!

Valeria: Myślę, że ważne jest, żeby zawsze dobrze wyglądać, dlatego nigdzie nie ruszam się bez makijażu.

Xabiani: Nie mogę żyć bez aparatu.

Planujecie wakacje z wyprzedzeniem czy liczy się spontan?

Carla: Planuję to, co jest niezbędne, a reszta to improwizacja. To bardzo ekscytujące!

Diego: Czasem planuję, ale ogólnie wolę być spontaniczny.

Valentina: I tak, i tak.

Valeria: Uwielbiam planować.

Xabiani: I to, i to.

Kiedy podróżujecie to: zwiedzacie jak najwięcej miejsc czy po prostu się relaksujecie?

Carla: Lubię najpierw pozwiedzać i wybrać jedno miejsce, w którym odpocznę i zrelaksuję się.

Diego: Zawsze chcę poznać nowe miejsca.

Valentina: Jestem spontaniczna ? to zależy od tego, jak czuję się w danym momencie.

Valeria: I to, i to.

Xabiani: Zazwyczaj staram się poznać nowe miejsca.

Ciężko jest wrócić do rzeczywistości po wakacjach?

Carla: Tylko przez pierwszych kilka dni.

Diego: No, trochę ciężko.

Valentina: Lubię to, co robię, więc nie jest trudno.

Valeria: Zdecydowanie jest to trudne, ale wracając mam więcej energii.

Wasza najlepsza wycieczka w życiu?

Carla: W Barcelonie było niesamowicie!

Diego: Gdy pojechałem do Andaluzji na cały tydzień.

Valentina: Nie umiem wybrać jednej, każde wakacje są magiczne.

Valeria: The Disney Park w Orlando z rodziną.

Xabiani: Dla mnie najlepszą wycieczką była podróż do Brazylii.

Jakie miasto lubicie najbardziej i dlaczego?

Carla: Lubię każde, a szczególnie Barcelonę i Florencję - zakochałam się w tych miastach. Mogłabym tam zamieszkać. Uwielbiam tamtejszą architekturę i sztukę.

Diego: Barcelonę za architekturę.

Valentina: Rio de Janeiro w Brazylii. Są tam przepiękne plaże, wspaniałe miasto i czuć bardzo pozytywną energię.

Valeria: Nowy Jork, bo ma wszystko i nigdy nie śpi.

Gdzie chcielibyście jeszcze pojechać?

Carla: Wszędzie!

Diego: Dookoła świata!

Valentina: W tak wiele miejsc, ile tylko zdołam.

Valeria: Chciałabym zwiedzić Europę.

Xabiani: A ja chciałbym odwiedzić Wielką Brytanię.

Opiszcie swoje idealne wakacje.

Carla: Moje idealne wakacje to połączenie odpoczynku z aktywnością, którą bardzo lubię.

Diego: To zależy od miejsca, ale zawsze z przyjaciółmi.

Valentina: Wakacje z przyjaciółmi i świetną zabawą.

Xabiani: Czas tylko dla mnie na pustej plaży.

Valeria: Wciąż na nie czekam.

Gwiazdy polecają na wakacje... Co zobaczyć w Argentynie, Hiszpanii i Meksyku?

Carla: W Argentynie koniecznie musisz iść w góry Córdoba i wejść na Cerro Uritorco.

Valentina: Ja w Argentynie polecam dodatkowo - Bariloche, Cariló i San Martín de los Andes.

Valeria: Dodam, że w Argentynie jest niesamowite miejsce zwane - The Iguazu Falls.

Diego: Jeśli pojedziesz do Hiszpanii, koniecznie zajrzyj do Andalusii, Zaragozy i Barcelony.

Xabiani: Zdecydowanie Meksyk - Playa del Carmen, Cabo San Lucas.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz