piątek, 9 sierpnia 2013

Violetta w moim świecie - data premiery następnej książki.

Hejka!!! Znowu znalazłam książkę z Vilu, tym razem w moim świecie, książka będzie dostępna już w tą niedziele!!! Ja w niedziele odrazu popędze do Empiku. Oto co jest napisane w stronie empika.
Ps wszystkie książki o, których pisałam są po polsku.


Autor:
Wydawca:Egmont Polska Sp. z o.o.
Okładka:miękka
Data premiery:2013-09-11
do góry
Nazywam się Violetta Castillo i mam prawie szesnaście lat. Ze względu na pracę mojego ojca całe życie podróżowałam z jednego końca świata na drugi. Nigdy nie zostałam w jednym miejscu na tyle długo, aby zdobyć przyjaciół i wieść normalne życie. Ale teraz, kiedy wróciliśmy do Buenos Aires, wszystko się zmieni! Przeczuwam, że zdarzy się wiele ekscytujących rzeczy i kto wie, może pewnego dnia spełni się moje marzenie i zostanę słynną piosenkarką, tak jak moja mama.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz